ביטוח רפואי לחו"ל

ביטוח רפואי לחול

לא יוצאים מהארץ לפני שעושים ביטוח רפואי לחו"ל

 

בדומה לביטוחים אחרים שאנחנו מוכרחים לעשות לאורך חיינו הבוגרים - ביטוחי חיים למיניהם, ביטוחים שונים לרכוש- לבית, לרכב ולדברי ערך, כך גם עלינו לוודא לפני כל יציאה לחופשה, שעשינו ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

לביטוח מהסוג הזה ישנה חשיבות גבוהה ביותר, ואף רבה מחלק מהביטוחים האחרים, שכן זהו האמצעי היחיד העומד לרשותנו במטרה לשמור עלינו כאשר אנחנו נמצאים במקום זר וחדש. כשאנחנו מגיעים למדינה אחרת, פעמים רבות אנחנו איננו דוברים את השפה, לא כל כך מכירים את הנורמות ואת ההתנהגויות המקובלות בה, ובעיקר לא מעורים באופי התנהלות הרשויות, והמוסדות השונים.

 

על כן, חשוב להיות ערוכים ומוכנים באופן מסודר, ברור ומאורגן לכמה שיותר מצבים בהם נזדקק לסיוע וגיבוי. עם פספורט קארד תוכלו להתאים יחד איתנו פוליסה המתאימה את מידותיכם וצרכיכם, בהתאם לאופי ומשך הטיול ובאופן כזה שלא תצטרכו לשלם על תוספות מיותרות שאין לכם צורך בהן ולעתים מעלות את מחיר הפוליסה ללא סיבה מוצדקת.

 

בואו אלינו לנסות את הדרך בה אנחנו עובדים, ותיהנו מאפליקציה המלווה אתכם לאורך כל הטיול. באפליקציה תמצאו את כל פרטיכם ופרטי הפוליסה, באמצעותה תוכלו לבצע תשלומים מיידיים לגורמים רפואיים, וכן ליצור עימנו קשר בפלטפורמות ואמצעים שונים לנוחיותכם.

 

 

ביטוחים רפואיים לחו"ל בקלות, במהירות ובמקצועיות

 

בעידן של היום, ניתן למצוא כמעט כל טופס, כל שירות וכל בעל מקצוע בחיפוש מהיר באינטרנט. לעתים יתמזל מזלכם ותהיו מרוצים מהתוצאה, אך לפעמים אתם עלולים לנחול גם אכזבות.

 

לכולנו ברור כי ישנם תחומים שחשיבותם נמוכה יותר וניתן להסתפק בשירות בינוני, אך בכל הנוגע לבריאותנו וביטחוננו, אין לאף אחד מאיתנו ספק שאין מקום לפשרות. אחד מהתחומים שעלינו להקפיד ולצפות לשירות מקצועי, אדיב ומכיל- הוא הנושא של ביטוח רפואי לחו"ל.

 

מאחר וכאשר אנחנו יוצאים לחו"ל, אנחנו נמצאים רחוק מכל מה שאנו מכירים ומבינים, נוצר מצב פגיע יותר הגורם לכך שגם מקרי החירום הקלים ביותר, הופכים לאתגרים של ממש, בהיעדר הגנה ותמיכה רפואית מספקת ומהירה דיה. על מנת שתוכלו להימנע ממצבים של אי ודאות וקושי, אנחנו כאן לוודא כי אתם מוגנים ובטוחים מכל הבחינות.

 

באמצעות הפוליסה שלנו, תהיו מוכנים לכל מצב במרחק לחיצה על הטלפון הנייד שלכם, ואנחנו נעמוד לרשותכם לאורך כל הטיול ובכל שעה. ברגע האמת, תיהנו משירות זריז ומקצועי, שישרה בכם תחושה עמוקה שמישהו שומר עליכם באמת.

 

מה כולל בתוכו ביטוח רפואי לחול ברובד ביטוחי ראשון?

 

ברובד הראשון, ביטוח רפואי לחול כולל בתוכו הוצאות רפואיות במדינה זרה, כמו למשל – הוצאה בגין אשפוז, בלי סייג של עלות עבור יום האשפוז, הוצאות לאישה הרה עד שבוע שניים עשר שאובן קודם כל במדינה שמעבר לים, פינוי לבית חולים, תרופות, הטסת מלווה, אשר ייקבע בהתאם לבחירה שלכם, הטסה רפואית למדינת ישראל וכן עוד כמה כיסויים.

 

כל הכיסויים הללו יהיו כלולים בתוך הפוליסה. כמו כן, הרובד ההתחלתי יכלול בתוכו אף חבות כלפי צד ג' והן כיסוי עבור חילוץ או לחלופין עבור איתור, אלא במידה והנכם מבקשים בכל לשון של בקשה שלא לכלול אותם.

 

מעבר לרמה הראשונית אפשר יהיה לקנות עוד כיסויים, אשר מורכבים מן הנ"ל – כבודה, לרבות דברים יקרים, קיצור או ביטוח טיסה, ספורט אתגרי, היריון וגם החמרה של מצב בריאותי עכשווי.

 

מה הכוונה מן ההיבט של עלות שמשלמים עבור ביטוח רפואי לחול?

 

הקונספט החדש בלי כל ספק מייקר את עלות הביטוח, בחלק מן המצבים באופן ניכר. הקונספט העכשווי מחייב את חברת הביטוח לכלול כל מיני כיסויים ברובד ראשוני, שעד עתה אינם נכללו, לפחות לגבי רובכם.

 

הדבר יחד עם כיסוי נדרש לרובכם, כמו למשל – ביטול טיסה או כבודה, אשר היו בנמצא במרבית הביטוחים וכעת יוצעו כהוספה, עליה יהיה באפשרות חברת הביטוח לגבות אקסטרה כסף. צריך לומר, כי מינימום לעת התחלתית, מראשית חודש ספטמבר, חלק מן החברות שמעניקות שירות של ביטוח רפואי לחול עשויות להציע את אותן תוספות ללא כל עלות או לחלופין בעלות מועטה.

 

אבל אחר כך הן יכולות לדרוש על זאת אקסטרה כסף. עוד היבט בהקשר של עלות הינו יעד הטיסה שלכם. עד עכשיו לא גבו ממכם עלות שונה בכל מיני יעדים בעולם, כמעט כל חברות הביטוח.

 

עלות ביטוח ליום נסיעה לארצות הברית באופן דומה לעלות אל הולנד או לפרו. אבל חלק מן החברות עשויות מעכשיו לקבוע עלות אחרת בהתאם למדינה אליה הנכם טסים.

 

ביטוח רפואי לחול בכרטיס אשראי – מחמישים וחמישה ימים לחמישה ימים

 

ביטוח זה השתנה בצורה ניכרת. בחלק מן המצבים הכיסוי שהוא נותן יורחב ואף יגדל, אבל מאידך יוענק רק עבור חמישה ימים. כל אחד מכם יצטרך להתקשר וכן להפעיל את הביטוח שלו.

 

במידה והנכם טסים לעת של יותר מן חמישה ימים, כי אז תצטרכו לשאת בהוצאות עבור כל אקסטרה יום.

ביטוח רפואי לחו"ל מזמינים בסוכנות לביטוח ליאור אסולין

 
 

 כאשר אנחנו מתכננים טיול, ביקור או חופשה בחו"ל, אנחנו בדרך כלל אופטימיים ועסוקים בלחשוב על המקומות בהם נבקר ומה נעשה במהלך הטיול. אבל, לצד השמחה וההתרגשות, אי אפשר להתעלם מהעובדה שעלולים לקרות לנו גם מצבים לא צפויים של פציעות, כאבים או מחלות ולכן, חשוב שנפעל עוד כשאנו בארץ, בכדי לוודא שנהיה מוגנים ככל הניתן, מפני מקרים שכאלו.


ביטוח רפואי לחו"ל, מהווה כדרך אשר תאפשר לנו לדעת, שגם אם חלילה נזדקק לטיפול רפואי בזמן שהותנו בחו"ל, העלויות לא יצאו מהכיס הפרטי שלנו ותהיה לנו כתובת אליה נוכל לפנות, אשר תטפל עבורנו באותן ההוצאות (אשר, יכולות להיות גבוהות במיוחד).

 

 איך לבחור ביטוח רפואי לחו"ל?

 

בבואנו לבחור ביטוח רפואי לחו"ל ישנם מספר פרמטרים אשר דגש עליהם יסייע לנו בביצוע הבחירה המתאימה ובין היתר:

 

  • כיסויים – חשוב לבדוק מהם הכיסויים בפוליסה והאם הם לוקחים בחשבון את כל המצבים הרפואיים אליהם אנו עלולים להיות חשופים.
  • התאמה לסוג החופשה – חשוב שהביטוח הנבחר יתאים לסוג הביקור שלנו בחו"ל כמו גם ליעד – לדוגמא, פוליסת הביטוח של מי שמתכנן חופשה אורבאנית בברלין, תכלול כיסויים שונים בהשוואה למי שמתכנן טרקים במרוקו לדוגמא.
  • אפשרות להרחבות – האם יש אפשרות להרחבות שונות של הכיסויים הקיימים בפוליסה כמו לדוגמא, ביטול טיסה או כיסוי על אובדן כבודה או מחשב וכיוצא בזה.
  •  מחיר – כמובן, שהמטרה היא לקבל את הכיסוי האיכותי ביותר, בתמורה למחיר המשתלם ביותר – ובכדי לבדוק את הנושא הזה, יש לבצע סקר מחירים בין מספר חברות – כמובן, שיש לקחת בחשבון, את כל הגורמים אשר משפיעים על המחיר כמו: היעד, משך החופשה, גיל המבוטח, מצבו הבריאותי וכיוצא בזה.
  • שם ומוניטין – מי היא אותה חברת ביטוח דרכה נעשה את הפוליסה, מה השם והמוניטין שלה בתחום?
 

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לנו לבחור את הביטוח הרפואי האיכותי והמתאים ביותר בעבורנו - מה שיכול להסב לנו הרבה שקט נפשי לכל אורך השהות באותה מדינה.

 

מעוניינים לעשות ביטוח רפואי לחול?

 

לא משנה לאן בעולם אתם מתכננים לטוס ומה אופי הנסיעה, אם אתם רוצים ליהנות מביטוח אשר יענה על מלוא הצרכים שלכם, אתם נמצאים בכתובת הנכונה.

 

מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג גם להתאים עבור את הביטוח האופטימאלי וגם נוודא שהוא יוצע במחיר ההוגן ביותר האפשרי ואתם? אתם תוכלו לטוס בצורה שקטה ורגועה, בלי דאגות, טרדות או פחדים.  

 

 

פספורט קארד סוכנות ביטוח ליאור אסולין