פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל במהירות וללא טרטורים

 

בשעה טובה סגרתם טיסה ואתם מתחילים לספור ימים עד החופשה המיוחלת! אתם עוברים בראש על כל מה שנותר לכם לארגן לקראת הטיול ועורכים רשימות מתאימות בתקווה גדולה שתספיקו הכל ובזמן. אז בטח כבר דאגתם להמיר את המזומן ששמרתם בצד למטבע המקומי של היעד, בוודאי הצטיידתם בביגוד המתאים למזג האוויר המצפה לכם בהגעה, ואם כבר הכנתם את הבית לקראת המאורע, נשאר הדבר החשוב ביותר והוא לוודא כי אתם מבוטחים לכל מצב ובכל מקום בו אתם נמצאים, ללא עיכוב או בזבוז זמן מיותר (ויקר).

 

רבים מהאנשים הטסים לחו"ל נוטים לדחות את עניין הביטוח לרגע האחרון במחשבה ובהנחה שזהו בטח עניין מורכב הדורש זמן לא מועט, ניירת מייגעת ושיחות מרובות שאולי אף מצריכות לקיחת יום חופש מהעבודה. אנחנו כאן כדי להוכיח שאפשר גם אחרת.

 

חופשה בחו"ל יכולה להיות 100% נקייה מכאבי ראש. מהיום לפני כל יציאה לחו"ל נסמן יחד וי על פספורטכארד ביטוח במהירות ובידיעה שדאגנו לכם לכיסוי מלא לכל מקרה שלא יהיה. אז עכשיו, כשאתם יודעים שיש מישהו בארץ שמגבה אתכם, דואג לכם ונכון לסיוע בכל שעה, תוכלו לנסוע בראש שקט ולפנות את המחשבות רק לצבירת חוויות חדשות, תיהנו! 

 

ביטוח נסיעות מקיף ומשתלם, שדואג רק לכם

 

כמה מרגש להגיע לארץ זרה, שפה חדשה, תרבות שונה, קולינריה מגוונת, עולם שלם של מנהגים ומראות חדשים. זוהי בוודאות אחת התחושות המיוחדות וקשה לתאר אותה במילים.

 

כשאתם מגיעים לחו"ל יש ברשותכם מספר ימים או שבועות מוגבל ואתם שמים לעצמכם למטרה למצות אותם עד תום, הרי זו כבר תקופה שאתם מתכננים את הטיול הזה, עובדים קשה וחוסכים כל פעם קצת על מנת להבטיח מעט זמן לפנק את עצמכם ולנוח ממטלות היום. על מנת שבאמת תוכלו ליהנות מכל רגע ולהיות בטוחים ורגועים ששום דבר לא יפריע למהלך החופשה ולסדר היום הכולל כייף ותו לא, קחו כמה דקות והצטרפו אלינו להתאמה אישית של פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל, שישתלב עם אופי הטיול ומשכו והכי חשוב- מתאים לצרכים שלכם בלבד.

 

בהתייעצות משותפת נתאים עבורכם פוליסה מקיפה, בה בסופו של דבר תמצאו רק מה שדרוש לכם ומה שאתם מוצאים רלוונטי על פי סדר העדיפויות שלכם. עם הביטוח שלנו,  תוכלו לצאת לדרך, לכל יעד ולכל תטיילו בכייף, ברוגע וללא חששות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

כאשר תרים אחר ביטוח נסיעות עבור חוץ לארץ, אין מבצעים את הלה מן הכרה כי דבר מה יתרחש. מבצעים את הנ"ל מתוך צורך לשמור מפאת ליקוי דבר מה אשר עשוי לחול, גם במידה ועסקינן הודות שוד של ארנק, מחלה קשה או לחלופין תאונה של ספורט אתגרי. כפי שכל מקרה לגופו, כה אף ביטוח נסיעות עבור חוץ לארץ.

 

כאשר הנכם קונים ביטוח נסיעות עבור שהייה בכל מדינה אשר על פני הגלובוס, הנכם בוודאי מעוניינים כי הוא יהלום עד כמה שניתן עבור סוג הטיול אשר אליו הנכם טסים והן כמובן שיוכל לסייע בידכם בעת ממשית. כאן חודרת לתמונה חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול. במידה וטרם שמעתם הודותה, עליכם להבין, כי הינה עשויה להיות החברה הכי מועילה שלכם כאשר הנכם שוהים בתוך רחבי עולם.

 

ביטוח נסיעה לחו"ל

 

חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול הינה חברה אשר פעילה בתחום של ביטוח נסיעה עבור מדינה מעבר לים, דבר אשר קודם כל מגיע למענכם, בשל כך כי הינם מומחים רק בזאת. החברה הלה הוקמה במהלך שנת 2011 והיא אקטיבית עבור כל מי שרוצה לטוס אלל מדינה זרה, בילוי או שמא עסקים וכי יוענק בידיו את הסיוע לו הוא נדרש בעת ממשית וכן באופן הכי מקצועי.

 

מה הוא פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול, כשמו כן הוא, אשר הוא מתופעל ועובד מעט אחרת מיתר הביטוחים. הינו מופעל על ידי כרטיס מגנטי וגם אין על ידי תביעה בירוקרטית, כאשר שגור ביתר הנסיעות אל חוץ לארץ. כאשר מתעוררת דרישה, הנכם תעשו שימוש בכרטיס האשראי המגנטי של פספורט כארד כאמצעי של תשלום עבור טיפול רפואי, אשר יוענק לכם באופן ישר אל מול מי אשר מעניק עבורכם שירות רפואי, ללא שדכן וגם ללא עשיית שימוש של מזומן או לחלופין של כרטיס אשראי בנקאי של עצמכם.

 

במידה וחלה בעיה בריאותית בתוך מדינה אשר מעבר לים, באפשרותכם לצלצל מן כל אזור אל המוקד של פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול, לעדכן במצב שלכם ובה בעת, בתוך כדי פרק תמציתי בעת השיחה, יוענק בידכם היתר מן הנציגים אשר מעבר לקו, עמם הנכם משוחחים, ללכת ולקבל טיפול רפואי. ללא לחכות יותר מדי זמן, ללא להוציא מן ההון שלכם ואף לקבל החזר כספי אחרי זה, ללא התעסקות בבירוקרטיה והן מילוי מסמכים של תביעה בתום השיבה אל למדינת ישראל.

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול - PassportCard

מספקת שירותי ביטוח עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. לסוכנות לקוחות ותיקים רבים ומוניטין של יחס אישי ומקצועיות חסרת פשרות.

פספורט קארד סוכנות ביטוח ליאור אסולין