חברת ביטוח פספורטכארד - דואגים לכם לפני הכל

 

היום, כולנו יודעים שלא לוקחים סיכונים ולפני כל יציאה מהארץ מוודאים לארגן לעצמנו ביטוח לטיול, לכל מצב  וצורך. אך מה אם הפוליסה כוללת חלקים שאינם רלוונטים עבורכם? אין סיבה שתשלמו על תוספות מיותרות המייקרות את הפוליסה מבלי שיהיה לכם צורך בהן, ובדיוק בשל הסיבה הזו הקמנו את פספורט כארד.

 

החברה הוקמה בשנת 2011 ונכנסה לתחום ביטוח הבריאות בחו"ל תוך יצירת מהפכה המביאה עמה חדשנות ומשנה את חוקי המשחק. ברור לכולם כי ביטוח נסיעות הוא הדבר האחראי לעשות, לא כל טיול מוכרח להיות מלווה בהוצאה גבוהה על פוליסות שונות. מתוך ההבנה כי כל פוליסת ביטוח מוכרחה להתאים למידות המבוטח, דאגנו ליצור פלטפורמה שתתחשב אך ורק בצרכים שלכם ותהיה מותאמת לסוג החופשה שבחרתם.

 

לאחר הגעתכם ליעד החופשה תוכלו להיות רגועים ולדעת כי מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה, וביותר מפלטפורמה אחת- ניתן ליצור קשר עם נציג בטלפון, בווטאספ ובפייסבוק. מהניסיון שלנו כתיירים, אנו מודעים לאתגרים העומדים בפני לקוחותינו בנושאי תקשורת, קליטה ואינטרנט זמין, ועל כן חשוב לנו להרחיב את אמצעי התקשורת כמה שיותר ולהימנע מהמתנה מיותרת בעיקר במצבים בהם הזמן הוא משתנה קריטי. בואו לטייל איתנו!

 

פוליסת ביטוח פספורטכארד- הכל במרחק ט'אצ

 

זוכרים את הימים בהם ביטוחי נסיעות היו מלווים בשיחות טלפון מרובות ובירוקרטיה? ובכן, לא עוד! עם חברת ביטוח פספורטכארד משנים ומשדרגים את חוויית המשתמש, מתאימים את עצמנו לשנת 2020 והופכים הכל למקוון, ידידותי ומהיר עבורכם ולמענכם.

 

כל פרט מידע או מספר טלפון שאתם עשויים להזדקק לו, כל פעולה (תשלום לרופא או עבור תרופות), כל תשלום וכל שינוי- תוכלו לעשות דרך האפליקציה שלנו ובזמן אמת. מהיום, התקציב שלכם לטיול כולל הוצאות מתוכננות בלבד, ואין כל צורך לסחוב עמכם מזומן או אשראי נוסף למקרי חירום. בואו נהיה כנים, כשם שתם עידן הפקס- כמוהו תם עידן קבלת החזרים כספיים בדיעבד, וכל תשלום עבור פעולה כלשהי במהלך הטיול מתבצע במקום, אונליין וללא כאבי ראש מיותרים.

 

עם חברת ביטוח פספורטכארד אתם מוזמנים להשאיר את הדאגות בארץ ולצאת לחופשה במחשבה שקטה ורגועה, ובידיעה שיש מי שמלווה אתכם לאורך כל שהותכם, וזמין עבורכם שבעה ימים בשבוע ולאורך כל היום. הצטרפו אלינו למהפכה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל וארגנו לעצמכם טיול רגוע עם מי שדואג לבריאות ולביטחון שלכם במקומכם.

 

מה היא בכלל חברת ביטוח פספורטכארד כארד?

 

בתוך רחבי מדינת ישראל אפשר לאתר המון חברות, אשר נותנות שירות של ביטוח נסיעות עבור טיול אל מדינות אשר על פני הגלובוס. ביטוח זה נותן בידי תושבי מדינת ישראל אשר טסים ליהנות מן החופשה שלהם בנינוחות ואך בוודאות מוחלטת.

 

הביטוח הלה מורכב מן כל מיני פוליסות אשר מיועדות עבור כל מי אשר מבינכם, כמו למשל – בני אדם אשר מעדיפים טיול מאתגר, בעלי עסקים, צעירים, נשים בהיריון והן גיל הזהב.  אחת מן הפוליסות הכי שכיחות הינה חברת ביטוח פספורט קארד.

 

ביטוח עבור תרמילאים

 

תרמילאים מהווים כינוי של בני אדם אשר אוהבים טיסה, אבל הינם תרים אחרי בתי מלון, אזור או לחלופין טיסה בעלות הכי נמוכה, בפרט כאשר עסקינן בחבר'ה צעירים, אשר מרבים לטוס לעת רבה. ביטוח זה הינו משמעותי, בשל כך כי טיסות הללו לרוב מורכבות מן כל מיני סיכונים. כדאי לכם ביותר לבצע בחירה של חברה אשר נותנת פוליסה הכי הולמת עבורכם, בעלת שירות איכותי.

 

ביטוח עבור חוץ לארץ הינו נדרש בשביל כל ישראלי, אשר מבצע בחירה לטוס לרחבי עולם, בין אם עסקינן הודות טיול של ספורט אתגרי ובין אם עסקינן בטיול של קניות. בחירה של ביטוח מיטבי, תיתן עבורכם לטוס ללא יראה כלל וכלל.

 

אינפורמציה מלאה הודות כנס פספורט כארד

 

את הכרטיס של פספורט קארד ניתן כי יוענק בידכם בתוך נמל תעופה בן גוריון בתום קנייה של הביטוח. הפוליסה הלה נותנת בידכם מענה עבור כל לקוי אשר עשוי להימצא בתוך מדינה אשר מעבר לים על ידי שיחה בטלפון קלה וכן זריזה. עליכם להטעין את הכרטיס של פספורטקארד בסך אשר הנכם צריכים וגם לשלם בתוך מדינה זרה. אפשר לעשות בו שימוש מן גורמים בריאותיים, כמו למשל – לקנות תרופות, לשלם עבור טיפול של רופא וכיוצא בזה.

 

המעלות השונות של ביטוח נסיעות לחו"ל

 

המעלה הכי מרכזית של חברת ביטוח פספורטכארד הינה ההיתכנות לבוא אל רופא או שמא להוציא עלויות בשל גורם אשר הינו רפואי, ללא הוצאה של הון מן הכיס הפרטי שלכם. מרבית הביטוחים של הנסיעות נותנים לכם כיסוי כספי הודות תשלום כעין זה.

 

במקביל לכך, כדי שיוענק בידכם החזר כספי, אפשר להמתין לפעמים מספר ימים וגם לעבור תהליך. הכרטיס הנ"ל נותן בידכם לקנות את כל מה שהנכם צריכים, ללא התעסקות עם טפסים או לחלופין להמתין עד אשר יוענק לכם תשלום חזרה אל החשבון שלכם.

 

מה הינו ביטוח נסיעות לחוץ לארץ של חברת ביטוח פספורטקארד?

 

בתור אזרחים של מדינת ישראל, בוודאי שאתם מודעים לעובדה, כי מעצם האזרחות הישראלית שלכם הנכם אוחזים בביטוח בריאות ממלכתי, אשר הוענק בידכם מאת קופת החולים שלכם ואף הינו מאפשר לכם צ'אנס לבצע אבחון, כי יוענק בידכם טיפול רפואי, לעבור תהליכים של הליכים רפואיים, לקנות תרופות וכיוצא בזה – כל זאת תוך כדי סבסוד של קופת החולים שלכם.

 

המון בני אדם מבצעים את הפרוצדורה של הוספת ביטוח בריאות משלים או לחלופין ביטוח בריאות מורחב, אשר מאפשר להם עוד זכויות בתשלום מדי חודש. הדבר החשוב אשר אותו עליכם להפנים הינו שכאשר הנכם עולים מטוס ועוזבים את השטח של מדינת ישראל, אף אחד מן הביטוחים הללו איננו בר תוקף.

 

ברגע שתגיעו אל מדינה כל שהיא מעל פני הגלובוס הנכם עשויים ליפול בין הכיסאות באם תיפגעו חלילה באיזה שהוא אופן, לא תקבלו טיפול אשר נדרש או שתוציאו סכומי עתק בשביל אחרים, מפאת ההסיבה כי הינם אין נכללים תחת זכאות לביטוח בריאות במדינה זרה. ביטוח נסיעות לחוץ לארץ מאת חברת ביטוח פספורטכארד נכנס פה לתמונה ובשל כך הינו כדאי ביותר.

 

העזרה של ביטוח נסיעות לחוץ לארץ הינה מקיפה. ראשית כל, הביטוח הזה נותן בידכם פיצוי כלכלי בכל מיני סיטואציות של פגיעה במדינה זרה, בתרחיש מאופיין. ביטוח נסיעות לחוץ לארץ מעניק צ'אנס עד לרמת סכום מרבי כל שהוא והינו רב ביותר, בדרך כלל בין מיליון לבין שני מיליון דולר – כאשר סך הפיצוי שהוענק הלכה למעשה תלוי באופי המקרה.

 

מפאת גורם זה, משמעותי לערוך תיעוד של כל הפרוצדורות הרפואיות אשר הנכם מקבלים במדינה זרה, מסמכים של האשפוז בבית החולים, קבלות בשביל תרופות וכיוצא בזה טפסים והן קבלות מהווים את הג'ויס שעשוי להעצים את הצ'אנס שלכם לאישור של התביעה שלכם, תוך כדי קבלה של הרבה כסף מאת חברת הביטוח.

 

הסעיפים שיכולים להופיע בביטוחי הנסיעות של חברת ביטוח פספורטכארד

 

הסעיפים אשר עשויים להופיע בביטוחי הנסיעות של חברת ביטוח פספורטכארד הינם

 

 

  • חבות כלפי צד ג'.

 

  • הטסה רפואית אל מדינת ישראל – יש לוודא אם חברת הביטוח נושאת בעלות של טיסה אל מדינת ישראל במצב אשר דורש טיפול רפואי במדינת ישראל.

 

  • הגנה משפטית מפרוצדורה פלילית במדינה אשר מעבר לים.

 

  • פינוי יבשתי – במצב אשר בו צריך לפנות אתכם לבית חולים דרך היבשה. יש לוודא באם הינו מוכלל בפוליסה וכן מה הם התנאים עבור זה.

 

  • העברת גופה – שלא עלינו. ללא הביטוח, עסקינן במחירי עתק.

 

איך מתמחרים את עלות הפוליסה מן חברת ביטוח פספורט קארד?

 

העלות של פוליסה נסיעות לחוץ לארץ אינה גבוהה במיוחד, אבל ככל שהביטוח יותר מקיף וככל שהשהות במדינה אשר על פני הגלובוס רבה יותר, עסקינן בעלות שנהיית משמעותית.

 

פספורט קארד שאלות ותשובות

 

ביטוח  הנסיעות הראשון ברחבי תבל, אשר משלם לכם על הרגע שבו הנכם זקוקים לשיפוי. חברת ביטוח פספורטכארד נוסדה בשנת 2011 והציגה מענה פורץ דרך בל יתואר בנושא של ביטוחי נסיעות עבור טיסה אל מעבר לים – היא תשלם לכם בזמן אמת, על ידי כרטיס חיוב נטען כאשר אירע לכם מצב כל שהוא של ביטוח במדינה זרה, לרבות תשלום לרופא, או לחלופין תשלום על צריכת תרופות או נטילת כסף מזומן מכספומט, במצב של עיכוב רכוש.

 

ניתן להטעין את הכרטיס בפשטות וכן בזריזות במספר לחיצות באפליקציית פספורט קארד פוקט או שניתן ליצור קשר עם מוקד השירות במנעד נתיבים – על ידי טלפון, וואצאפ או הרשת החברתית פייסבוק. מה משמעות הדבר מבחינתכם? עשיית שימוש בכרטיס נותנת בידכם שלא למדוך כסף מההון שלכם בשביל שירות רפואי, להגיש קבלות עבור תביעה מול חברת הביטוח וכן לשלם השתתפות עצמית.

 

כל ההליך פשוט וגם נערך במקום. כמו כן, יש לחברה שירות זמין במשך כל היממה, כל ימות השבוע עבורכם, 360 ימים בשנה, על מנת ללוות אתכם בעת שהייה במדינה אחרת ואף לעזור לכם במענק שירות רפואי.

 

פספורט כארד ביטוח ביטול טיסה

 

חברת ביטוח פספורטכארד היא חברה צעירה ודינמית. כל צוות העובדים עובד בשיתוף פעולה עבור הצלחת בית העסק והן באווירה ספציפית ושמחה. צוות עובדים נהנה מן סביבת עבודה נהדרת ביחד עם המון הזדמנויות לקידום וכן לפיתוח אישי.

 

התקשורת בחברה הינה פתוחה, האווירה חמה וגם נינוחה ואף הדאגה לרווחת העובדים חרוטה על כחלק ממטרות החברה. בית העסק רואה חשיבות עליונה בתקשורת פתוחה בין צוות העובדים, ההנהלה, הלקוחות והסוכנים והנו גורס שזו חשובה ביותר להצלחה העסקית של בית העסק.

 

פספורטכארד טלפון

 

באם הנכם חשים ברע במדינה אשר מעבר לים – עליכם לפנות אל חברת הביטוח פספורטכארד בצ'אט אנושי בווטסאפ או ליצור עמה קשר טלפוני. בתוך עטיפת הדרכון שלכם, תמצאו הנחיות פשוטות להתקשרות עם נציגי החברה.

 

הם יטענו את הכרטיס שלכם בסכום המבוקש, על מנת שיהיה באפשרותכם לשלם לרופא, ללא השתתפות עצמית. תשלום על שרות רפואי בחוץ לארץ על ידי הכרטיס -  באם נדרש, הרופאים של החברה ישמחו לעזור לכם אף בהכוונה רפואית טלפונית בעברית. עכשיו תוכלו לחזור לחופשה, בלי ניירת ובלי כאבי ראש מיותרים. 

 

במידה כי המזוודה שלכם לא הגיעה – הסירו דאגה מלבכם. תיצרו קשר עם נציגי החברה בצ'אט אנושי בווטסאפ או התקשרו אליהם, והם יטענו את הכרטיס שלכם במזומן, על מנת שיהיה באפשרותכם לרכוש כל מה שנדרש לכם, עד שהמזוודות יגיעו.

חברת ביטוח פספורטכארד

מספקת שירותי ביטוח עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. לסוכנות לקוחות ותיקים רבים ומוניטין של יחס אישי ומקצועיות חסרת פשרות.

סוכנות הביטוח אסולין ליאור

פספורט קארד סוכנות ביטוח ליאור אסולין