מה היקף האחריות של סוכנות נסיעות לחול?

סוכנות נסיעות מומלצת​

היקף האחריות של סוכנות נסיעות לחול כלפי הלקוחות שלה נדון במספר פסקי דין שהגדירו את גבולות האחריות ואת חובותיה של הסוכנות כלפי מי שהזמינו דרכה כרטיסי טיסה וחבילות נופש בהתאם למודל העסקי אשר מאפיין אותה כגורם מקשר בין ספקים ואף בין כל מיני נותני שירותים . באופן זה, לדוגמה, נדונה הרבה פעמים הסוגיה במידה והסוכנות נסיעות נדרשת לשפות נוסעים שטיסתם התעכבה או בוטלה, והן במידה והסוכנות נדרשת לשפות לקוח שגילה שהשירותים המוצעים באמצעות בית המלון הם ברמה מאוד נמוכה מזו שהובטחה לו.​

היכן כדאי לבצע ביטוח נסיעות למדינה שמעבר לים?

מה הערך המוסף שאותו מעניקות סוכנות נסיעות לחול?

קיימות סוכנות נסיעות לחול שפועלות מול מספר חברות הביטוח הגדולות בתחומי מדינת ישראל -  הראל, מגדל, פספורטכארד, הפניקס,. כאשר יוצרים עמן קשר, צוות העובדים מייעץ איזה סוג ביטוח הכי יהלום או ישתלם עבורכם לפי עלויות וכן לפי אופי הטיול וגם יבהירו בשבילכם באופן ספציפי מה כל פוליסה מספקת.   כמו כן, נמצאים באמתחתן עוד המון שירותים ללא עלות שהן מעניקות עבור הלקוחות שלהן.

אפליקציה עם צ'אט באופן כזה שהתקשורת עם סוכנות נסיעות לחוץ לארץ בטיול עצמו נוחה ביותר. נציג פרטי אחד שלכם שזמין בוואצאפ או בדואר אלקטרוני עבור כל בעיה, שאלה או תביעה שיצוצו לפתע. שירות של צ'אט עם רופא כל היממה, במשך שבעה ימים כשהנכם נמצאים במדינה זרה. באופן כזה שבמידה והנכם נדרשים לייעוץ בזמן אמת בשל מצב רפואי, קיים עבורכם גורם שאפשר לשוחח עמו בכל זמן שתצטרכו. אפליקציה לתרמילאים עם לחצן מצוקה, אשר מעביר הודעה על מקום הימצאותכם ונותן בידכם לדעת איפה יש שירותי רפואה באזור שלכם בעת הטיול שלכם. החברה אינה דורשת ממכם כל עמלה על השירות הנ"ל, חברת הביטוח נושאת בתשלום אל מול הסוכנות.

פספורט קארד סוכנות ביטוח ליאור אסולין

סוכנות נסיעות לחול

סוכנות נסיעות לחול