בכל שנה מגיע הרגע הזה, ולרוב באותה התקופה- אתם פשוט מוכרחים לצאת לחופשה. העומס והלחץ היומיומיים עשו את שלהם ואתם חולמים על כמה ימים בהם תוכלו לנקות את הראש ולמלא מצברים.

זה מתחיל כרעיון נחמד, מחשבה להשתעשע בה. לאחר מספר ימים תמצאו את עצמכם מקדישים כל רגע פנוי לחיפוש אגבי של יעדים- "סתם, רק בודקים" ולאחר שהרעיון מבשיל, החיפוש אחר דילים משתלמים ותאריכי יציאה קרובים יוצא לדרך.

הראש עובד שעות נוספות ומתכנן כיצד נבקש ימי חופש מהמנהל, כמה כסף להכין מראש, ומי יטפל עבורנו בחתול או בכלב האהובים שנאלצים להישאר מאחור למספר ימים...

לאט לאט חלום החופשה הופך למציאות, וככל שהתאריך מתקרב- אתם הופכים לרגועים, שמחים ונינוחים יותר באופן טבעי.

סביר להניח שגם ברגע שתנחתו ביעד עצמו עדיין תידרשנה כמה דקות להבין כמה רחוקים אתם מהבית, אך ברגע שזה יקרה- כנראה שהתחושה שתזדקקו לה יותר מכל, תהיה תחושת הביטחון שיש לכולנו כאשר אנו נמצאים בקירבה לבית.

בזמן שאנו נמצאים בחו"ל, אנו רחוקים יותר לא רק מהבית, אלא גם מהיכולת לדאוג לעצמנו במקרי חירום ומשבר. אם אנחנו נמצאים ברחבי העיר בה אנו גרים וחלילה עוברים תאונת דרכים- בפרק זמן של חצי שעה הרכב יכול להיגרר למוסך כשאנחנו כבר בבית ממתינים לסוכן הביטוח בטלפון.

עם זאת, כאשר אנו נמצאים בחופשה בחו"ל עלינו לדאוג שאנו מכוסים מכל הבחינות, לכל מקרה שלא יהיה. כאשר דואגים לנו בבית ומרחוק- נוכל ליהנות מהטיול פי שניים, ולהיות רגועים שתמיד יש עם מי לדבר.

עם פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול מתבצע ביעילות וללא עיכובים או בבוז זמן יקר. הצטרפו עוד היום לקהל לקוחותינו המרוצים והוסיפו לעצמכם שקט נפשי.

סעיף ראשון ברשימה- ביטוח נסיעות לחול!

גם עבור אלה מאיתנו הטסים בתדירות של פעם בחודש וחצי- זהו עדיין מעמד מרגש. לטוס רחוק מהבית, למקום אחר, עם שפה אחרת ונופים חדשים, אין תחליף לתחושה הזו.

עם זאת, לפני כל טיסה ישנה רשימה ארוכה של סידורים שאנו מוכרחים לסמן וי על כל סעיפיה בטרם נעלה על המטוס, כאשר החשוב מביניהם הוא לדאוג לבטח את עצמנו לכל מקרה שלא יבוא ובכדי שנהיה מוגנים מפני תרחישים בלתי צפויים.

עם פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול תוכלו לסמן וי על עוד סעיף בקלות ובמהירות.

מה הייחוד של פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול?
 

את חברת פספוסטכארד יסדו במהלך שנת 2011, כאשר היא חרטה על דגלה להעניק לכם שירות VIP במשך שבעה ימים בשבוע ובמשך כל שעות היממה, שנועד להגן עליכם מכל מצב בעייתי במהלך הנסיעה שלכם ברחבי תבל, לרבות במקרי חירום שדורשים טיפול רפואי, וכולכם בוודאי מודעים לעובדה, כי קבלת שירות רפואי במדינות שמעבר לים, ללא כיסוי ביטוחי, כרוכה בהוצאה כספית ניכרת למדי. חברה זו מביאה לכם מענה פורץ דרך, אשר משמעותו שתוכלו לשאת בתשלום, בכל זמן שתידרשו לו, על ידי הפעלה של כרטיס חיוב נטען, במצבים כמו למשל – כאשר המזוודה שלכם לא הגיעה לייעודה, במקרה של דרישת תשלום עבור טיפול רפואי, או לחלופין במידה ואתם נזקקים לתרופה כזאת או אחרת, וכיוצא בכך. כרטיס החיוב של החברה נותן בידכם לשאת בתשלום של השתתפות עצמית, לשלם במקומכם על כל טיפול רפואי, ולשלוח את הקבלות עבור התביעה של חברת הביטוח. את כל הפעולות האלו באפשרותכם לבצע על ידי שיחה טלפונית עם נציגי החברה, כניסה לאפליקציה או לאתר של פספורט כארד, כניסה לרשת החברתית פייסבוק או שליחת הודעה בוואצאפ.
 

באיזה מקרים תסייע לכם חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול וכיצד?
 

במידה ואבד או נגנב לכם ציוד אישי, לרבות הטלפון הנייד שלכם, עליכם להיכנס לאתר של חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול למלא את קרות המקרה, להוסיף דו"ח מן המשטרה המקומית, או לחלופין היתר של מוביל ימי או אווירי, כל דבר לגופו של עניין. במידה ונגנבה או אבדה המזוודה שלכם, קודם כל, עליכם לדווח על כך לחברת התעופה שלכם ותדאגו להצטייד בהיתר פורמלי. בשובכם למדינת ישראל, היכנסו לאתר של החברה וכתבו את כל הפרטים עבור התביעה שלכם, והוסיפו אליה דו"ח רפואי של הטיפול שהוענק לכם וקבלות על ההוצאות הכספיות שלכם. באם החברה תאשר את התביעה שלכם, יועבר אליכם התשלום תוך חמישה ימים על ידי העברה לבנק שלכם, או בכל אמצעי אחר שתבחרו.
 

מה הנוהל בהגשת תביעה לחברת פספורט כארד ביטוח נסיעות לחו"ל?
 

כאשר תגישו תביעה לחברת פספורט כארד ביטוח נסיעות לחו"ל היא תזין את הפרטים למערכת, ותמהר לשלוח לכם הודעה או מכתב, אשר יכילו את האלמנטים החשובים כלעיל – מכתב אשר מכיל פרטים וכללים בסיסיים וכן במה כרוך יישוב והליכים של בירור התביעה שלכם. אחר כך, ישלחו לכם מידע מפורט על התביעה שקיבלה מכם החברה, לרבות – הפרטים האישיים שלכם, באילו מועדים התקבלה התביעה שלכם, אינפורמציה שקשורה בטפסי התביעה ששלחתם לחברת פספורט כארד, המועדים שבהם קרו המקרים שגרמו להגשת התביעה שלכם והן מתי התקבל השירות, והשמות של נותני השירות.

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול
פספורט קארד סוכנות ביטוח ליאור אסולין

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחול​